9 Aralık 2008 Salı

catchy


eren beni sattı arkadaşlar. bu saatten sora yazmaz o bence. gaza falan da gelmio. hiç yazmaz.

git gide bir genç kıza dönüştüğümü düşünüyorum. yemek yapmayı eğlence olarak görmek, ilişkilerde duygusallaşmak falan gibi şeyleri geçtim; interpol dinlemeye başladım lan!
bildiğin kız grubu. hangi kıza interpol dediysem bu güne kadar ya da herhangi biri interpol dediyse bi kıza, kız kişiden gelen tepki hep "paul banks!" olmuştu. ben de senelerce "mıy mıy söylüyo lan adam. yoksa güzel müzik yapıolar" diye tepki göstermiştim kim dinletmeye çalıştıysa. için için kıskanıyomuşum meğer adamı lan! baktım bizim kızlarda gözü yok adamın kıskanmayı bıraktım.

our love to admire albümünü dinliorm loop'a alıp. aslında heinrich manuever'ı loop'a alıp dinliorm sadece. esir etti lan şarkı. kafamda çalıo sürekli.
dinleyin. esir olun.

Hiç yorum yok: