8 Aralık 2008 Pazartesi

üçün-beşin hesabını yapmam


portishead'in third diye bir albümü var bi kaç ay önce çıkan.
pek bi güzel albüm.
yaz sonunda istanbula gittimde tanıştım bu albümle de.
arkadaşımın evinde salonda uyuyodum. sabah 7de uykuya daldığım için, saat 10da açılan laptop, çalan müzik ve hazırlanan kahvaltı masası bana rüya gibi gelmişti. şarkılar hep birbirine girmişti. ve ben bu albümü daha önce dinlemediğim için ama beth gibbons'ın sesini tanıdığım için rüyamda distort edilmiş bir portishead albümü dinliyodum.

bi de şöyle bi durum var. ben her bi grup ya da sanatçıyı dinlemeye başladığım zaman onlar hakkında internette araştırma yapıyorum. fotoraflarına bakmak gibi ya da nereliymiş bu çocuklar gibi amaçlar için. beth gibbons'ın fotoraflarına bakmamıştm uzunca bi süre. sanki tipi, sesine oturmıycakmış gibi geliyodu. büyüsü kaybolucak gibi.
netekim 2 sene önce baktm bi fotorafına.
ve oturmadı. ah.

Hiç yorum yok: