4 Aralık 2008 Perşembe

nedir?



şimdi hepimiz müzik dinleyen insanlarız.
"ne tür müzik dinliyosun?" gerzek sorusuna muhteşem bi insan olduğumuzun sinyallerini veren "yeaa her tür müzik dinliorum. bazen orhan gencebay dinliyorum bazen metallica ile kafa sallıyorum." gibi çok kuul cevaplar verebiliyoruz. normal şeyler bunlar.

bu blogun olayı ise;
1) biz ne dinliyoruz? neden dinliyoruz? ne kadar sevdik? bu bize ne çağrıştırdı? gibi sorulara cevaplar (çünkü duygusal ergenleriz), levent ne yemek yaptı gibi meraklar, gnctrkcll'in bi alana bi beleş kampanyasından yararlanarak hangi filmlere gidiyoruz gibi açıklamalar,
2)eren hanımın boş durmaması temennisidir.
(1.neden burda eren hanıma ithafen yazılmıştır zaten. blog okuyan sana söylüorum gelinim sen anla. gibi.)


ilerde bambaşka şeylere dönüşebilir bu blog. ikimizden biri(!) bir müzik eleştirmeni olabilr. genel anlamda bi eleştirmen olabilir. hayır demeyiz. kıskançlık olmaz. ünlü olan diğerini yemeğe götürür falan. böyle şeyler. işimiz gücümüz yok evet. (benim var ama yapmıyorum.)
böyle.
ilk post'un sonlarına gelirken sözü eren hanıma bırakıyorum. şşt.

Hiç yorum yok: